
۵ روش قدردانی از کارکنان
احساس باارزش بودن انگیزه را زیاد میکند و این توانایی در ایجاد حس ارزشمند بودن در دیگران به خاطر تلاشها و کمکهای آنها بخش بزرگی
احساس باارزش بودن انگیزه را زیاد میکند و این توانایی در ایجاد حس ارزشمند بودن در دیگران به خاطر تلاشها و کمکهای آنها بخش بزرگی
برایان تیل در کتاب «خلق برندهای مردمپسند» مینویسد: برخلاف تصور اکثرتان، میخواهم از شما بخواهم به دلایل زیر زیاد به تحقیقات بازار اعتماد نکنید: خیلی
کارمندان عالی در سه زمینه بسیار بهتر از کارمندهای خوب عمل میکنند: ابتکار عملبه طور کلی ابتکار عمل، به فکر و عملی گفته میشود که
فیلیپ کاتلر در کتاب «مدیریت بازاریابی» مینویسد: وجود اعتماد متقابل بين خريدار و فروشنده لازمه هماهنگيهاي عمودي است. از اينرو، بازاریابهای صنعتی سعي ميكنند اعتبار
شروع کار تنها با یک بنیانگذاراگر بیوگرافی اغلب کارآفرینان موفق را مطالعه کنید، میبینید که غالب بنیانگذاران، با همکاری بنیانگذاری دیگر توانسته است به موفقیت
برایان تریسی در کتاب «۱۲ اصل رهبری عالی» مینویسد: رهبران حرفهای برای پیشبرد وظایف و دستوراتشان، یکی از این سه روش رهبری را انتخاب میکنند: